Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Δεινόσαυροι


(Για "Like" θα πρέπει να είσαι αποσυνδεδεμένος από το fb και να συνδεθείς μέσω αυτού.  Ευχαριστώ).

- Καλημέρα Σπινόσαυρε
- Καλημέρα Μαμούθ
- Καλημέρα Ρεξ
- Εεεε για που το βάλατε παιδιά;
- Εγώ πηγαίνω να βρω τους άλλους εσείς;
- Εγώ πήγαινα να τρομάξω κανένα θηλαστικό... Θέλουνε λέει να εξελιχτούν σε κάτι περισσότερο από αυτό που είναι, να τελειοποιήσουν την υπόστασή τους με σκοπό να κυβερνήσουν τον κόσμο... Χα... Έχουν ξεφύγει τελείως... Πού ακούστηκε κάτι τέτοιο;  Όκέυ. Το αφήνω για άλλη φορά κι έρχομαι μαζί σου. Εσύ;
- Εγώ πήγαινα στο ξέφωτο να λιαστώ αλλά έρχομαι μαζί σας....
- Πάμε;
- Πάμε.
- Και δεν πάμε;
- Γεια σας παιδιά.. Τι χαμπάρια;
- Όλα καλά Πλεσιόσαβρε. Εσύ; Πώς παν τα κέφια;
- Μία από τα ίδια. Καλά.
- Μήπως είδες τους άλλους;
- Ναι από εκεί έρχομαι. Είναι πίσω από τον λόφο. Πάμε;
- Πάμε.
- Και δεν πάμε;
- Καλημέρα Αλλόσαυρε.
- Καλημέρα παιδιά. Για που το βάλατε;
- Πάμε να βρούμε τους άλλους.
- Να έρθω κι εγώ μαζί σας;
- Και δεν έρχεσαι;
- Πάμε;
- Πάμε.
- Και δεν πάμε;

- Καλημέρα Παρασαυρολόφιε.
- Καλημέρα παιδιά. Μήπως είδατε τους άλλους;
- Ο Πλεσιόσαβρος λέει πως είναι πίσω από τον λόφο. Έρχεσαι;
- Ναι, ναι. Έρχομαι.
- Πάμε;
- Πάμε.
(Ψιθυριστά) - Το Παρασαυρολόφιος είναι το όνομά του ή το παρατσούκλι του;
(Ψιθυριστά) - Σσσσ είσαι τρελός που ρωτάς τέτοια; Έχεις όρεξη για μπελάδες; Ξέρεις τι νευρόσπασμα είναι;...
(Ψιθυριστά) - Μμμμ και δεν του φαίνεται...
- Ε, παιδιά... ο Τρικεράτοψ!
- Καλημέρα Τρικεράτοψ.
- Καλημέρα και σε εσάς. Θα 'ρθείτε μαζί μου πίσω από τον λόφο να βρούμε τους άλλους;
- Ναι ναι εκεί πηγαίναμε.
- Κάνεις λάθος φιλαράκι. Εγώ πήγαινα εκεί και σας παίρνω μαζί μου.
- Ότι πεις μεγάλε...
- Πάμε;
- Πάμε.
- Και δεν πάμε;
- Έεε Comodo έρχεσαι πίσω από τον λόφο που είναι και οι άλλοι;
- Θα έρθω αλλά πες στους φίλους σου να μη μου πατήσουν την ουρά.
- Αμάν ρε σαυρούλα... όρεξη είχαμε την ουρά σου...
- Άντε πάμε.
- Πάμε. 
- Έεε παιδιά ακούστε τι σκέφτηκα... Να έπεφτε λέει ένα μεγάλο αστέρι από τον ουρανό και να μας πλάκωνε όλους έτσι όπως είμαστε μαζεμένοι τώρα εδώ πίσω από τον λόφο...
- Χαχα... τι λες ρε ... Αυτά δε γίνονται...
- Εεεε τι σκέφτηκε το άτομο... Έχεις άρρωστο μυαλό φίλε...
- Καλά βρε παιδιά... Ένα αστείο είπα...
(Μία από τις θεωρίες για το μυστήριο της αιφνίδιας εξαφάνισης των δεινοσαύρων είναι η σύγκρουση αστεροειδούς με την γη).
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας. Εάν μοιραζόσασταν αυτή την ανάρτηση και με άλλους θα επιβραβεύατε την προσπάθειά μας.

2 σχόλια: