Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Ξύλινο κουκλόσπιτο Lilly's. Στον μαγικό κόσμο του παιχνιδιού.



Σήμερα ήρθαν τα έπιπλα του σπιτιού μας.
Εντάξει δεν ήρθαν από μόνα τους αφού ως γνωστόν τα έπιπλα δεν μπορούν από μόνα τους να πηγαίνουν εδώ κι εκεί. Μας τα έφερε το φορτηγό κι έτσι η σοφίτα δεν είναι μέρος πια για να κρυβόμαστε αλλά δωμάτιο για να παίζουμε και να κοιμόμαστε. Το δωμάτιο της αδερφής μου του μπέμπη και βέβαια δικό μου.
Απλώσαμε και τα παιχνίδια μας στο πάτωμα και είμαστε μια χαρά. Όχι πως πριν δε ήμασταν.
Σήμερα η μαμά από την χαρά της μαγείρεψε ένα υπέροχο φαγητό.
Το μεσημέρι καθίσαμε όλοι γύρω από το τραπέζι όμως τα γέλια μας έκοψαν την όρεξή μας. Μα δεν πειράζει γιατί όπως είπε και ο μπαμπάς "όταν η ψυχή χορταίνει από γέλιο τι να το κάνεις το φαγητό;".  
Το απόγευμα η μαμά μου με τον μπαμπά έμειναν στη κουζίνα να τη συγυρίσουν ενώ εγώ με την αδερφή μου και τον μπέμπη σκαρφαλώσαμε στην σκεπή για  να απολαύσουμε την θέα.
Κάποια στιγμή, όταν ο ήλιος άρχισε να δύει, ο ουρανός γέμισε από πολύχρωμα αερόστατα... Από την κουζίνα ακούγονταν πειράγματα και γέλια του μπαμπά και της μαμάς... Η αδερφή μου ακούμπησε το κεφάλι της στον ώμο μου και ο μπέμπης κούρνιασε στην αγκαλιά μου...  Τότε εγώ ένιωσα κάτι που... που ίσως να ήταν αυτό π' ονομάζουν οι μεγάλοι "πληρότητα". Δηλαδή ευτυχία.


Το πιο υπέροχο πράγμα τελικά σε αυτό το σπίτι είναι που τα πάντα είναι εφικτά...

Για να δείτε όλα τα ξύλινα κουκλόσπιτα του carousel.gr κάντε κλικ εδώ

Δείτε επίσης: Ξύλινο Κουκλόσπιτο Lilly's


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας. Εάν μοιραζόσασταν αυτή την ανάρτηση και με άλλους θα επιβραβεύατε την προσπάθειά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου